Wystawy i konkursy

INTERNATIONAL BIKE SHOW MULAFEST 2013

W dniach 27-30 Czerwiec W Madrycie odbedzie się wyzej wymieniony impreza połączona z konkursem.

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Moto Clube Faro – Portugal — 32 Meeting / bike show

Otrzymalem zaproszenie na International meeting of Moto Clube Faro (Portugalia),który odbedzie się w dniach 18-21 lipiec.Będzie to już 32 edycja tej imprezy.

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Mistrzostwa Świata konstruktorów motocykli Essen 2013 w Niemczech

W dniach 9-12 Maj odbyły się Mistrzostwa Świata konstruktorów motocykli.Bralismy udział z projektem Motocopter.Foty z imprezy zamieszczone będą jak najszybciej się da

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Cztery Imprezy w Niemczech

Począwszy od połowy października , w Niemczech odbedą sie cztery imprezy motoryzacyjne na których to rozegrane zostaną konkursy konstruktorów motocykli..Organizowane są one pod patronatem m.in. jednej z najbardziej prestiżowych gazet branżowych CUSTOMBIKE. Na jednej z tych imprez powinienem się zaprezentować w pełni dokończonym Raven’em.

Imprezy i terminy:

INTERMOT – Köln (6. – 10. październik 2010)

CUSTOMBIKE – Bad Salzuflen (3. – 5. grudzień 2010)

ERLEBNIS MOTORRAD – Sinsheim (11. – 13. luty 2011)

IMOT – München (18. – 20. luty 2011)

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Mistrzostwa Europy konstruktorów motocykli Mainz 2010

Byłem uczsetnikiem Mistrzostw z projektem Raven na bazie silnika Buell XB 12. Zdjęć jest dużo i bedę je sukcesywnie, w miare mozliwości czasowych, wrzucał na strone.


67 ‘th International Motorcycle Exhibition Milan

Otrzymałem wiadomość o wystawie motocykli i producentów z branży motocyklowej, która odbędzie się w Mediolanie w dniach 10-15 listopad 2009. Wielka impreza i masę atrakcji związanych z motocyklami i nie tylko. Więcej informacji na stronie www.eicma.it

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Mistrzostwa Europy konstruktorów motocykli Mainz 2010

Konkurs odbędzie się 27-28 marca 2010.Czas zapoznać sie z warunkami uczestnictwa,zmianami i zabierać sie do roboty bo czas ubłaganie upływa.Wrzucam szósty bieg i intensyfikuję prace nad projektem.

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


London Custom Bike Show

Otrzymałem zaproszenie na eliminacje Mistrzostw Świata konstruktorów motocykli, która to odbędzie się w legendarnym londyńskim klubie Ace Cafe w dniach 26-28 luty 2010. Wprawdzie, nowy projekt jeszcze nie skończony ale do imprezy powinien być gotowy.

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Zaproszenie do Kijowa

W dniach 8-11 kwiecień w Kijowie ma odbyć się Motoshow-Ukraine 2010, na którą to imprezę firma otrzymała zaproszenie. Bardzo intrygujący i interesujący kierunek. Oby termin nie pokrył się z przyszłymi Mistrzostwami Europy, ponieważ myślę, że warto udać się na wschód.

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


15-17 styczeń 2010 Padova

Dostałem informacje o branżowej imprezie na poczatku roku we Włoszech pod nazwą Padowa Bike Expo Show.Jest to juz 16-ta edycja tego konkursu.Teraz kwestia logistycznego przygotowania sie do imprezy,wypełnienie zgłoszenia do konkursu i jazda na południe.Jakoś trzeba umilic zimowe przygotowania do kolejnych Mistrzostw Europy,oczywiscie jesli dostane zaproszenie.Projekt już w budowie.Jaki będzie?..Hm..inny..

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


„Ćma” zaproszona na Mistrzostwa Świata

„Złota Ćma” została doceniona i dostała zaproszenie na Mistrzostwa Świata Konstruktorów Motocykli w Sturgis w Stanach Zjednoczonych.

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Francja 19-21czerwiec Bikes and Cars Kustom show „VIVA LA CLUSAZ” czyli kolejna eliminacja Mistrzostw Świata

W bardzo malowniczo położonym alpejskim miasteczku La Clusaz położonym niedaleko Genewy, zostanie rozegrany konkurs, który wyłoni kolejnych uczestników Mistrzostw Świata w Sturgis. Wiadomość i niejako zaproszenie otrzymałem, lecz czy będę uczestnikiem to „się okaże”

Pozdrawiam
Tomasz Pawlos


Scandinavian Championship Norrtelje 2009,czyli skandynawskie eliminacje do Mistrzostw Świata konstruktorów motocyki w Sturgis,USA

Otrzymałem informacje i niejako zaproszenie na Scandinavian Championship of Custom Bike Building,impreze pod patronatem AMD czyli organizacji odowiedzialnej za wszystkie eliminacje do mistrzostw świata i innych wystaw zwiazanych z customizingiem.Konkurs odbedzie sie 6 czerwca.Może to czas na wyprawe do skandynawii…To ciekawy kierunek.


Mistrzostwa Europy konstruktorów motocykli Mainz 2009

Już sa pierwsze zdjęcia.Sorry,ze zajeło mi to tak dużo czasu,ale dopiero uczę sie obsługi i pojmowania tej czarnej magii(czyt.edytowania strony):) Obiecuje poprawe:) Mysle,że sukcesywnie bedę zamieszczał fotki,pewnie nie 50 jednorazowo,bo jeszcze pasowałoby troche spać i cos zjeść od czasu do czasu:) a fotek jest duuuuuuuuuuużo!